Tuesday, June 1, 2010

Peletakkan jawatan Ayahanda Datuk Seri Dr. Sulaiman Mohammed



Peletakkan
jawatan Ayahanda kami,Datuk Seri Dr. Sulaiman Mohammed daripada jawatan Ketua UMNO Bahagian Titiwangsa sesungguhnya merupakan satu keputusan yang memeranjatkan dan diluar dugaan kami puteri-puteri Titiwangsa.

Ketokohan dan kempimpinan
Ayahanda Datuk Seri sebagai pemimpin politik yang di segani akan kami kenang dan sanjung sampai bila2. Ayahanda Datuk Seri mempunyai karismanya tersendiri, dan sepanjang empat penggal beliau menjadi Ahli Parlimen Titiwangsa, Ayahanda Datuk Seri pernah menjawat jawatan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Timbalan Menteri Penerangan dan Timbalan Menteri Kesihatan. Oleh sebab itu, kejayaan beliau menerajui UMNO Bahagian Titiwangsa lebih lima penggal merupakan satu rekod yang jarang berlaku terutama di Kuala Lumpur!!!!

Kini jawatan Ketua UMNO Bahagian Titiwangsa dipangku oleh Datuk Johari Ghani, yang sebelum ini adalah Timbalan Ketua UMNO Bahagian Titiwangsa

Dato Johari Ghani, walaupun merupakan seorang tokoh muda namun, mempunyai banyak pengalaman politik, dan turut mendapat sokongan padu daripada segenap peringkap kepimpinan UMNO di Bahagian Titiwangsa

Walau dalam apa jua situasi pun, sekali lagi kami warga puteri2 Titiwangsa ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas segala budi Ayahanda Datuk Seri dalam memimpin kami warga puteri sepanjang meniti arus politik Titiwangsa. Jasa dan budi Ayahanda akan kami kenang sampai bila-bila dan hingga ke akhir hayat kami. Sekali lagi kami seluruh warga Puteri Titiwangsa ingin menyatakan bahawa kami akan sentiasa mengenang jasa Ayahanda Datuk Seri!!


We Will Alway's Love You Ayahanda Datuk Seri!!!!

No comments:

Post a Comment